עבודה בארה”ב – היסטוריה, גיוס ומה שביניהם

העגלות הראשונות שנפתחו אי פעם בעולם היו בארה"ב. האמריקאים פשוט לא רגילים לרמת האנרגיות שהישראלים מביאים איתם, לפתיחות, לישירות, לפלפליות אלו תכונות שלא נמצאות בלקסיקון המרובע האמריקאי. עד כניסתם של הישראלים לעבודה בעגלות בארה"ב שיטת מכירות אגרסיבית הידועה בשמה המקצועי "סליסטינג" לא הייתה קיימת בעולם. זה דבר חדש ושונה שמוכר הוא זה שפונה אל הלקוח ולא הלקוח אל המוכר. מוכר אמריקאי הוא נותן שירות, מוכר ישראלי שם בשביל הכסף. המוצר הראשון שנמכר בארה"ב היו מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, היה מדובר בכמה קרמים עלובים עטופים באריזות דלות כיום המצב שונה לגמרי, העגלות הן בכלל לא עגלות הן יותר חנויות פתוחות באמצע הקניון, המוצרים הם יפיפים, משודרגים, איכותיים שמראים תוצאות יפיפיות שמובילות לעשרות לקוחות חוזרים מדיי חודש. כמו כן סל המוצרים בעבודה בארה"ב התפתח מאד ומכמה נקודות מכירה המשווקות מוצרי ים המלח יש מאות אופציות עם מגוון רחב של מוצרים כגון: מוצרי טיפוח לשיער, מיישרי שיער, בגדים, תכשיטים, איפור, קעקועי חינה, סיגריות אלקטרוניות, כריות חימום והרשימה עוד ארוכה.

הגיוס לעבודה בארה"ב

בעבר הגיוס לעבודות בארה"ב התבצע מפה לאוזן, "חברים של" היו מספרים לאנשים, שמכירים אנשים, שחברים של, שמועה אחת גדולה שרק לאמיצים ביותר היה את הרצון לבחון אותה במציאות. לא היו חברות השמה מסודרות המוכרות בע"מ שלוקחות על עצמן את תהליך הגיוס ובעלי חברות היו עושים גיחות לארץ על מנת לגייס עובדים. מסתובבים במסעדות, פאבים, בקניונים מנסים לדוג מוכרים פוטנציאלים שרוצים להכיר את החלום האמריקאי מקרוב. הימים השתנו והעבודה בארה"ב היא כבר מזמן הרבה יותר מאשר שמועה רחוקה ולא ברורה על דולרים שגדלים על עצים, ודוד מאמריקה שמסדר ישראלים.
העסק התפתח באופן מסחרר ועם התעצמות ענף התקשורת העולמי והתפתחות הטכנולוגיה, האינטרנט מהווה מקור מידע עצום לגבי כל דבר וכמובן שגם לגבי עבודה בחו"ל.
עשרות אתרים של חברות ברחבי העולם המציעות ים עבודות מגוונות, שונות ומשונות, כמעט הכל מבוקר ואמין, מה שלא, מהר מאד נופל מהמדפים בגלל שההיצע הוא כל כך גדול ויחד איתו גדל גם הביקוש. נכון להיום עבודה בארה"ב מהווה כפתרון התעסוקה המבוקש ביותר עבור ישראלים צעירים שרוצים להרוויח כסף בתקופה קצרה, לחוות חוויה שונה ולהנות מהחיים.

כמה כסף באמת עושים בעבודה בארה"ב

עבודה בארצות הברית גדושה בפוטנציאל כלכלי אדיר אבל אין זה אומר שכל אחד מצליח בה והכסף הוא מובטח, ממש לא. בדיוק כמו שלא כל מי שלומד משפטים הופך להיות עורך דין מצליח ולא כל מי שמשחק כדורגל יכול להיות רונאלדו. יש אנשים שעבודה במכירות בארה"ב באה להם יותר בקלות, הכישורים האישיים שלהם, היכולת שכנוע, הפלפליות ואולי ניסיון מכרתי שצברו בעבודה בארץ, יכול לעזור להם להתאקלם מאד בעבודה. אבל גם הטייפ הזה של האנשים, לא פעם ולא פעמיים ימצא עצמו במשברים קשים ואתגרים לא פשוטים שעבודה בארה"ב מציבה את העובד בפניהם. יש פה פרמטר מובהק של השקעה, ככל שיותר משקיעים, לומדים את המוצרים, מבינים את העבודה, קולטים את חוקי המשחק ומתמידים בתהליך ההתפתחות והלמידה, ככה מצליחים יותר בדיוק כמו בכל דבר בחיים. בעבודה בחו"ל יש המון מקרים קיצוניים לטוב ולרע, כאלה שכשלו וחזרו לארץ תוך חודש, כאלה שלא ממש הצליחו אבל ניסו וחזרו אחרי שלושה חודשים וכאלה שהיו הצלחה פנומנלית של רווחים של עשרות דולרים בחודש. הכל יכול להשתנות, הכל, מובן שכמו תמיד יש מוכרים שהם בדיוק באמצע, מרוויחים יפה ויציבים על סכומים שהם לא בשמים אבל רחוקים מלהיחשב אכזבה.

Comments are closed.