עבודה בעגלות בארה”ב

ישראלים רבים חולמים על עבודה בארה"ב, חלקם מצליחים להגשים את החלום וחלקם רחוקים ממנו שנות אור. אחת מסוגי העבודות בחו"ל בכלל ובארה"ב בפרט הפופולרית ביותר הינה עבודה בתחום העגלות. מעטים מאד הקניונים בארה"ב שאין בהם עגלה של ישראלים.
מבחינה סטטיסטית המשכורות בחו"ל לעובד ממוצע, גבוהות פי שלוש מאשר המשכורות בארץ. מרבית העובדים שנקלטים בעבודה ומצליחים בה מרוויחים בין 4,000-8,000 דולר בחודש ואלו סכומים שכיחים מאד. היתרון הגדול בעבודה בעגלות בארה"ב הוא שהשמיים הם הגבול, תמיד יש לאן לשאוף. העבודה לא מתאימה לכל אחד אבל בהחלט כל מי שמגדיר עצמו כטיפוס בעל מוטיבציה שרעב לכסף, לא מפחד מעבודה קשה ויש בו קמצוץ של אופטימיות וסבלנות, שווה לו לנסות את התחום. מרבית העובדים בעגלות נעים בגילאי 20-27 ישנם כמה חריגים שהם לפני צבא או לחלופין בגיל שלושים ומעלה.

עבודה בעגלות בארה"ב

המונח "עגלות" הפך עם השנים לשכיח מאד בקרב צעירים ישראלים. ספרים בסוציולוגיה של שנות ה-2000 יגדירו את ה"עגלות" כמעין שלב נוסף במסלול החיים של הישראלי הממוצע, צבא, עגלות, לימודים, חתונה וכו'.
העגלה היא למעשה דוכן עליו מונחים המוצרים ומסביבו עומדים המוכרים שכל מטרתם היא לגרום לאמריקאים להבין שכל מה שהם בעצם חיפשו זה אותו קרם פנים של ים המלח כדי להיפטר מהקמטים סביב העניים או כרית חימום לכריסמס, כדי להתחמם ליד האח רגע לפני שסנטה קלאוס והאיילים שלו עושים פשיטה ברחבי הבית או מיישר שיער שיהפוך כל שיער מקורזל למשי.
התחום החל בארה"ב לפני כ- 15 שנה, כיום יש למעלה מ-500 חברות של ישראלים בארה"ב. הסיבה העיקרית להצלחה הפנומנלית של העבודה בארה"ב מחולקת לשני גורמים עיקריים: הישראלים ואמריקאים הם שילוב קטלני של הרבה כסף.
יש כאלה שיכנו את הישראלי המצוי כחצוף, ישיר ומשולח רסן, בעבודה בארה”ב קוראים לתופעה הזו - מוכר ל-פ-נ-י-ם, האמריקאים אוהבים את זה, מתרגשים מזה וקונים את זה.
ומצדו השני של המתרס ישנם המקומיים, אותם אמריקאים שמיום היוולדם מושרשת בהם תרבות צריכה שמגדירה את שווים אל מול החברה. למי יש יותר וכמה?

המוצרים הפופולריים ביותר בתחום העגלות בארה"ב

מכירת מוצרי ים המלח
המוצרים הראשונים שנמכרו אי פעם בעגלות ולא פחות חשוב הם מיוצרים בארץ הקודש ככה שאנו עוזרים פה לתעסוקה "כחול-לבן" גם בעבודה בארה"ב.
מוצרי ים המלח נחשבים מוצרים איכותיים, בעלי מוניטין גבוה בכל העולם. היתרון הגדול הוא שכולם מכירים את המקום הכי נמוך בעולם ויודעים על סגולותיו,יש אפילו מדינות בעולם שמסבסדות לחולי עור טיסה לישראל רק בשביל טבילה במים הטהורים. מכירת מוצרי ים המלח בעבודה בארה"ב דורשת את ידיעת השפה האנגלית ברמה בינונית+.

מכירת מחליקי שיער
מיד אחרי מכירת מוצרי ים המלח, שיווק מחליקי שיער תופס את מקומו המכובד ברווחים בעבודה בארה”ב. מדובר במכשירים שמחליקים כל תלתל ומסלסלים כל שיער חלק ככל שיהיה. המוצר הזה נחשב למבוקש מאד ומחירו לא יורד מ-100 דולר ולכן 7-10 מחליקים ביום למוכר, מספיקים על מנת לסגור את היום עם רווח נאה.

מכירת איפור מינרלי
האיפור המינרלי הוא טרנד חדש שהגיע בהלימה מושלמת עם המודעות לבריאות עור הפנים. מכירת איפור מינרלי היא עבודה שדורשת ידע מקצועי, צורך ליצור קשר טוב עם הלקוח ולגרום לו להאמין שהמינרלים והוויטמינים במוצרי האיפור הללו מוכפלים מאשר בכל מוצר אחר, כי רק בהם, במוצרים יש את סוד הקסם מים המלח. עבודה בארה"ב במכירת איפור דורשת את ידיעת השפה וניסיון קודם באיפור יכול לעזור מאד.

Comments are closed.